انجمن های تخصصی پی سی مرورگر

نسخه‌ی کامل: Internet Explorer 11 , اینترنت اکسپلورر 11 برای ویندوز 7
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
İmage

بالاخره پس از مدت ها انتظار، حالا کاربران ویندوز 7 نیز قادر به استفاده از مرورگر پیش فرض ویندوز 8.1 شده‌اند.
اواخر شهریورماه ۱۳۹۲ بود که مایکروسافت نسخه آزمایشی IE11 را برای کاربران ویندوز 7 عرضه کرد اما حالا نسخه نهایی IE11 با ویژگی های جدید رسماً برای دانلود کاربران ویندوز 7 عرضه شده است.
مدیر گروه برنامه اینترنت اکسپلورر مایکروسافت Rob Mauceri می گوید: مایکروسافت نسخه‌های مخصوص ویندوز 7 و 8.1 اینترنت اکسپلورر 11 را همزمان طراحی و تولید کرده است.

اینترنت اکسپلور در ویندوز 7 در زمینه لودکردن صفحات ( Pre-fetch و pre-render)، تعامل سریعتر با کاربر و بالارفتن کارایی برای جاوا اسکریپت همراه بوده و همچنین با قابلیت Flip Ahead که از نسخه دهم به بعد بهبود یافته است اگر وارد صفحه جدیدی شوید صفحه قبلی را نیز به خاطر می‌سپارد تا به سرعت امکان بازگشت به آن را داشته باشید ضمناً استفاده از منابع سخت‌افزاری هم چون پردازنده در این نسخه بهینه‌تر شده و همچنین منابع سخت‌افزاری، باعث کاهش مصرف باتری در این نسخه شده است.

گفتنی است این مرورگر به 95 زبان زنده دنیا عرضه شده است و اگر از نسخه Original ویندوز هفت استفاده می کنید و یا ویندوز را بدرستی اکتیو کرده اید! آپدیت این مرورگر احتمالاً به صورت خودکار توسط Windows Update برای شما دریافت و نصب خواهد شد، در غیر اینصورت پی سی مرورگر لینک دانلود آن را برای شما کاربران محترم سایت آماده کرده است.

İmage دانلود Internet Explorer 11 Final برای ویندوز 7 نگارش 32 بیتی با حجم 28.34 مگابایت از سایت مایکروسافت
İmage دانلود Internet Explorer 11 Final برای ویندوز 7 نگارش 64 بیتی با حجم 53.32 مگابایت از سایت مایکروسافت

توجه: قبل از نصب اینترنت اکسپلورر، اینترنت را قطع (DC) نمایید، در غیر اینصورت فایل دانلود شده بصورت Web Installer عمل کرده و ممکن است مجدداً فایل های نصب برنامه از مایکروسافت دانلود می شوند.
اینترنت اکسپلورر 11 فقط برروی ویندوز 7 سرویس پک 1 نصب می شود. اگر قبلاً سرویس پک 1 ویندوز 7 را نصب نکرده اید، باید ابتدا ویندوز 7 را آپگرید نمایید.
برای دانلود سرویس پک 1 ویندوز 7 به این لینک مراجعه نمایید.
مرسی خیلی ممنون از شما.