کلمات کلیدی: دستورالعمل, کاری, برای, نگهداری, حساب, کاربری, در, انجمن,

دستورالعمل کاری برای نگهداری حساب کاربری در انجمن
زمان کنونی: 04-20-2024، 08:17 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Admin
آخرین ارسال: Admin
پاسخ 1
بازدید 10125

امتیاز موضوع:
  • 68 رأی - میانگین امتیازات: 3.03
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستورالعمل کاری برای نگهداری حساب کاربری در انجمن
#1
ثبت نام کاربر
مزایای ثبت نام در این انجمن.

برای استفاده از تمام امکانات این انجمن نیاز است که در انجمن ثبت نام کنید. ثبت نام برای همه افراد آزاد بوده و تنها چند دقیقه طول می کشد.
بعد از ثبت نام در انجمن شما می توانید برای سایر اعضا پیام بفرستید یا موضوع و مشکل خود را به صورت تاپیک در انجمن ارسال کرده و در آن ها سلیقه خود را داشته باشید. در ضمن می توانید پروفایل خود را ختصاصی کنید.
برخی از مزایای ثبت نام در انجمن:
اشتراک در موضوع ها، علاقمندی ها، تغییر قالب انجمن، دستیابی به ویرایشگر مخصوص خود و ارسال ایمیل برای کاربران.

به روزرسانی پروفایل
تغییر اطلاعات کنونی ثبت شده مربوط به شما.

ممکن است شما بعضی مواقع بخواهید اطلاعات پروفایل کاربری خود را تغییر داده و به روز کنید. اطلاعاتی مانند: اطلاعات مربوط به پیام رسان ها، رمز ورود، یا تغییر آدرس ایمیل.
شما می توانید تمام اطلاعات کاربری خود در انجمن را از طریق کنترل پنل کاربری تغییر دهید. برای دسترسی به کنترل پنل کاربری، تنها کافی است که بر روی عنوان کنترل پنل کاربر در منوی بالای صفحه انجمن کلیک کنید. از ستون سمت راست 'ویرایش پروفایل'را انتخاب کرده و موارد مورد نظر خود را تغییر دهید، سپس تغییرات را ذخیره کنید تا تغییرات جدید برای شما اجرا شود.

استفاده از کوکی ها در مای بی بی
مای بی بی برای ذخیره اطلاعات مربوط به ثبت نام شما از کوکی ها استفاده می کند.

اگر در انجمن ثبت نام کرده باشید، کوکی ها اطلاعات مربوط به ثبت نام و ورود و خروج شما را ثبت می کنند، اطلاعات مربوط به آخرین بازدید شما از انجمن نیز از طریق کوکی ها ثبت می شود.
کوکی ها سند های متنی کوچکی هستند که در کامپیوتر شما ذخیره می شوند؛ استفاده از کوکی ها فقط برای موارد امنیتی می باشد و استفاده دیگری ندارند.
همچنین کوکی ها اطلاعات مربوط به موضوع های خوانده شده توسط شما را نیز ثبت می کنند.
برای حذف تمامی کوکی های ذخیره شده در این انجمن اینجا کلیک کنید.

ورود و خروج
روش ورود و خروج از سیستم.

زمان ورود شما به این انجمن کوکی ها فعال می شوند ، اطلاعات ورود شما را ثبت کرده و برای مراجعه بعدی به صورت خودکار وارد انجمن می شوید و نیازی به وارد کردن نام کاربری و رمز ورود نخواهید داشت . با استفاده از کوکی ها غیر از شما هیچ فرد دیگری نمی تواند وارد حساب کاربری شما در این انجمن شود.
اگر بعد از ورود به انجمن از حساب کاربری خود خارج شوید کوکی ها برای شما هنگام بازدید مجدد اجرا نمی شوند. زمان ورود شما به سیستم انجمن، به طور خودکار یک کوکی در سیستم شما تنظیم می شود و به شما اجازه می دهد بدون آنکه هر بار نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید قسمت های مختلف انجمن را مرور کنید . خروج از انجمن باعث حذف شدن آن کوکی می شود تا مطمئن شوید که شخص دیگری از حساب کاربری شما در انجمن ها استفاده نمی کند.

برای ورود به سیستم از قسمت 'ورود' در بالای صفحه استفاده کنید و اگر قبلا وارد شده اید و می خواهید از سیستم خارج شوید، از همان مکان یعنی بالای انجمن استفاده کنید. در ضمن اگر نمی توانید از سیستم خارج شوید، پاک کردن کوکی ها نتیجه ای مشابه دارد. اگر بعد از ورود به انجمن از حساب کاربری خود خارج شده باشید، هنگام بازدید بعدی، کوکی ها برای شما اجرا نخواهند شد.
پی سی مرورگر | مرجع دانلود مرورگر و افزونه، شما هم به ما بپیوندید.

İmage
اضافه کردن سپاس پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اضافه شدن آواتارهای جدید به انجمن Admin 0 11,549 10-06-2012، 03:19 AM
آخرین ارسال: Admin
  ارسال موضوع، پاسخ دادن و استفاده اساسی از این انجمن Admin 0 9,397 07-14-2012، 06:05 PM
آخرین ارسال: Admin

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان