کلمات کلیدی: حذف, پس, زمینه, تصاویر،, تنها, با, چند, کلیک, ساده,

حذف پس زمینه تصاویر، تنها با چند کلیک ساده
زمان کنونی: 03-29-2024، 05:28 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Amirmani
آخرین ارسال: Amirmani
پاسخ 1
بازدید 8658

امتیاز موضوع:
  • 53 رأی - میانگین امتیازات: 2.45
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حذف پس زمینه تصاویر، تنها با چند کلیک ساده
#1
İmage
حذف بسیار ساده و آسان پس زمینه از تصاویر با یک ابزار رایگان و تحت وب با نام Clipping Magic، سریع، آسان، بدون نیاز به نصب نرم افزار اضافه.
حذف پس زمینه از تصاویر کاری است که کاربران متوسط به بالا در فتوشاپ قادر به انجام آن می باشند، اما اگر توانایی این کار را ندارید فتوشاپ را فراموش کنید! خوشبختانه با کمک Clipping Magic به سادگی قادر به انجام این کار خواهید بود. تنها کافی است تصاویر خود را به سایت Clipping Magic کشیده و مراحل کار را دنبال کنید.
این ابزار تحت وب راهی آسان برای کاری تقریبا دشوار است! Clipping Magic در حال حاضر در نسخه آلفا است اما این ابراز پایدار و سریع و به راحتی قابل استفاده است. امیدواریم این ابزار سریع و مناسب رشد بهتری در نسخه های بعد پیدا کند.
چطور از Clipping Magic استفاده کنیم؟
ابتدا وارد سایت شوید. http://clippingmagic.com
آپلود تصویر در Clipping Magic بسیار ساده است. تنها کافی است برروی دکمه choose file کلیک کرده و تصویرتان را انتخاب کنید و یا عکس مورد نظرتان را کشیده و در کادر Drag and Drop Image Here رها کنید.
İmage
بعد از آپلود کامل تصویر وارد بخش ویرایش خواهید شد.
Clipping Magic کار شناسایی تصویر مورد نظر را از پس زمینه به کمک دو ابزار با رنگ های سبز و قرمز انجام می دهد. به سادگی بخش هایی از تصویر اصلی را با ابزار سبز رنگ رنگ کرده و قسمت پس زمینه را با ابزار قرمز مشخص کنید تا برنامه بقیه کارها را بصورت خودکار برای شما انجام دهد. یادآوری می کنم نیازی به رنگ آمیزی دقی همه بخش ها نیست و تنها باید مانند تصویر زیر خط ها را در جای درست بکشید.
İmage
به همین راحتی به همین خوشمزگی! Clipping Magic توسط بخش های هایلایت شده شما تصویر و پس زمینه را شناسایی و خطوط جدا کننده اینها را براساس الگوریتم های خود شناسایی خواهد کرد. پس از اتمام کار می توانید نتیجه کارتان را با فرمت PNG دانلود کرده و یا آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
İmage
تست کارکرد برنامه تحت وب Clipping Magic
بیایید باهم به تست Clipping Magic بپردازیم و ببینیم این ابزار چطور کار می کند. اولین تست را با کارتون زیر انجام دادم که نتیجه چندان بدی مشاهده نشد.
İmage
همانطور که میبینید در مرزبندی تصویر با پس زمینه اشکالاتی وجود دارد که می توان با استفاده از زوم برروی تصویر و نازکتر کردن ابزار انتخاب لبه های تصویر را با دقت بیشتری انتخاب کرده تا برنامه در این مورد دچار ایرادهای بالا نشود.
İmage
اضافه کردن سپاس پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان