کلمات کلیدی: پاسخ, به, سوال, خوانندگان, آموزش, استفاده, از, Sync,

پاسخ به سوال خوانندگان: آموزش استفاده از Sync
زمان کنونی: 03-29-2024، 05:33 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Amirmani
آخرین ارسال: irhotelbooking2
پاسخ 2
بازدید 11006

امتیاز موضوع:
  • 46 رأی - میانگین امتیازات: 3.09
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پاسخ به سوال خوانندگان: آموزش استفاده از Sync
#1
با سلام
در جواب پرسش یکی از کاربران محترم سایت، تحت عنوان:
نقل قول:
Sync چیست و روش استفاده از آن چگونه است؟

در جواب به ایشان، Sync یا (Synchronize)، به کمک این سرویس شما همیشه قادر خواهید بود به اطلاعاتی که در مرورگر خود ذخیره می‏کنید، در هر کجا دسترسی داشته باشید. اپرا لینک بوکمارک‏ها و دیگر اطلاعات مرورگرتان را همه جا قابل دسترسی می‏کند. می‏توانید اطلاعات مرورگر خود را با کامپیوتر خانه، محل کار و حتی مرورگر Opera Mini بر روی گوشی موبایل خود همگام‏سازی (Synchronize) نمایید. حتی می‏توانید زمانی که از مرورگرهای دیگر استفاده می‏کنید با وارد شدن به نسخه‏ی تحت وب سرویس اپرا لینک به اطلاعات مرورگر خود دسترسی داشته باشید.

İmage

اپرا لینک اطلاعات :

بوک‏مارک ها
تماس‏های سریع (Speed Dials)
نوار شخصی (Personal Bar)
یادداشت ها
آدرس های تایپ شده در نوار آدرس
جستجو‏های سفارشی

شما را با دیگر نرم‏افزار‏های دسکتاپ و موبایل اپرا همگام‏سازی می‏کند.

با یک بار وارد شدن به این سرویس توسط مرورگر اپرا، به صورت خودکار اطلاعات شما همگام‏سازی می‏شود. همچنین شما می‏توانید مشخص کنید که چه بخش‏هایی همگام سازی شوند.

چگونه از اپرا لینک استفاده کنیم؟


۱- از مسیر Tools > Opera Link Synchronization گزینه‏ی Enable Synchronization را انتخاب کنید. اگر قبلا در این سرویس ثبت نام کرده اید گزینه‏ی I already have an account را انتخاب کنید. در غیر این صورت اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و به مرحله‏ی بعدی بروید.
۲- در این قسمت می‏توانید مشخص کنید که کدام یک از اطلاعات مرورگر شما همگام‏سازی شود.

İmage

۳- به این ترتیتب عملیات همگام‏سازی آغاز می شود و آیکون سبز رنگی در نوار وضعیت دیده می شود .این سرویس به طور منظم اطلاعات حساب شما را با مرورگرتان و بالاعکس همگام‏سازی می‏کند.
در صورتی که خواستید به این اطلاعات از طریق وب و یا مرورگرهای دیگر دسترسی داشته باشید، می‏توانید به این آدرس مراجعه کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را برای ورود وارد کنید.
از این پس نیازی نیست نگران از دست دادن بوک‏مارک ها، یادداشت و یا دیگر اطلاعات مرورگرخود باشید. زیرا همیشه یک نسخه پشتیبان از آنها بر روی سرورهای قدرتمند اپرا نگهداری می شود و این اطلاعات در هر زمان می توانند روی مرورگر شما بارگذاری شوند.


İmage البته قبلا مطلبی در این باره تحت عنوان: دسترسی به اطلاعات مرورگر اپرا، در هر زما ، در هر مکان، با OPERA LiNK در پی سی مرورگر منتشر شد.
İmage
اضافه کردن سپاس پاسخ
#2
مرسی ممنونم
اضافه کردن سپاس پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان