کلمات کلیدی: چگونه, نرم, افزار, بدون, افت, کیفیت, حجم, عکس, ها, را, کم, کنیم؟,

چگونه بدون نرم افزار و بدون افت کیفیت حجم عکس ها را کم کنیم؟
زمان کنونی: 04-23-2024، 11:54 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Admin
آخرین ارسال: Admin
پاسخ 1
بازدید 9061

امتیاز موضوع:
  • 119 رأی - میانگین امتیازات: 3.12
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه بدون نرم افزار و بدون افت کیفیت حجم عکس ها را کم کنیم؟
#1
یکی از مشکلات همیشگی کاربران این است که عکس های با کیفیت آن ها حجم زیادی از حافظه ی هارد یا کارت حافظه و… آن ها را پر می کند! نرم افزارهای زیادی برای انجام اینکار وجود دارد که بعضی از آن ها نتایج خوبی دارند اما مشکل آن ها این است که معمولا نرم افزارهای حجیم و حرفه ای هستند و نیاز به آموزش دارند مانند فتوشاپ! اما با سایتی که در پی سی مرورگر معرفی می کنیم دیگر نیاز به هیچ نرم افزاری نیست!


این سایت Kraken نام دارد و PNG, JPG, GIF & SVG پشتیبانی می کند! برای شروع این سایت را باز کنید و Try Free Web Interface کلیک کنید.

İmage

در پنجره ای که باز می شود در قسمت اول مشخص کنید که می خواهید عکس را از کامپیوتر انتخاب کنید (Uploader) یا از اینترنت (URL paster) بعد از قسمت دوم باید از بین دو گزینه ی Lossy و Lossless یک گزینه را انتخاب کنید. اگر می خواهید کیفیت عکس های شما نیز کم شود گزینه ی Lossy را انتخاب کنید و اگر نمی خواهید کیفیت آن ها کم شود گزینه ی LossLess را انتخاب کنید. دقت کنید که Lossy حجم عکس های شما را کمتر می کند که دلیل آن افت کیفیت است! پس من Lossless را انتخاب می کنم.

بعد با استفاده از گزینه ی select files from disk عکس های مورد نظرم را انتخاب می کنم.

İmage

به محض اینکه عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید کمی پایین تر می بینید که عکس های شما در حال آپلود شدن هستند بعد از آپلود شدن هم عکس ها کم حجم می شوند و بعد یک لینک دانلود به شما داده می شود! اگر روی گزینه ی Download this file کلیک کنید عکس مورد نظر دانلود می شود. اگر گزینه ی Download all kraked files in a ZIP archive را انتخاب کنید تمام فایل های شما در قالب یک فایل فشرده ی ZIP دانلود می شوند. در قسمت Kraked size می توانید حجم عکس فشرده شده و در قسمت Savings می توانید مقدار و درصدی که از حجم فایل کاسته شد را مشاهده کنید.

İmage
پی سی مرورگر | مرجع دانلود مرورگر و افزونه، شما هم به ما بپیوندید.

İmage
اضافه کردن سپاس پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان