کلمات کلیدی: نسخه, جدید, جیمیل, با, رابط, کاربری, کاملا, متفاوت, در, راه, است,

نسخه جدید جیمیل با رابط کاربری کاملا متفاوت در راه است
زمان کنونی: 03-28-2024، 09:53 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Admin
آخرین ارسال: Admin
پاسخ 1
بازدید 7470

امتیاز موضوع:
  • 38 رأی - میانگین امتیازات: 2.97
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نسخه جدید جیمیل با رابط کاربری کاملا متفاوت در راه است
#1
İmage

احتمالا جیمیل به زودی آنقدر تغییر خواهد کرد که با دیدن ظاهر جدید آن شگفت زده خواهید شد. گوگل تعداد محدودی از کاربران خود را برای آزمایش نسخه جدید از رابط کاربری تحت وب جیمیل دعوت کرده است. در این نسخه از جیمیل بسیاری از المان‌های رابط کاربری که از روز اول در جیمیل وجود داشته‌اند، حذف شده یا بطور کامل تغییر کرده‌اند.

نوار منوهای سمت چپ صفحه در نسخه جدید جیمیل بطور کامل تغییر کرده است و حالا به صورت پیش‌فرض نمایش داده نمی‌شود. دکمه‌ها همچون Compose به گوشه راست و پایین صفحه منتقل شده‌اند. در این قسمت یک قابلیت جدید به نام Reminder اضافه شده است که به کاربر برای یادآوری موارد مختلف کمک می‌کند.

در این طراحی Hangouts نیز دستخوش تغییرات اساسی شده و با قالب کلی جیمیل یکپارچه شده است. رابط کاربری جدید جیمیل شباهت‌های بسیاری به طراحی کارت گونه Google Now دارد.

نسخه جدید سرویس ایمیل گوگل از ماه گذشته در اختیار برخی از کاربران منتخب این سرویس قرار گرفته است. در این نسخه آزمایشی چندین قابلیت جدید مانند امکان ارسال ایمیل بصورت زمان بندی شده، قرارگیری ایمیل‌های خاص در بخش ویژه‌ای از صفحه و تغییر ستاره‌گذاری به سنجاق کردن، به جیمیل اضافه شده است.
İmage
در نسخه جدید جیمیل علاوه بر تب‌های Social، Promotional، Updates و Forums چند تب جدید شامل Travel, Purchase و Finance نیز برای دسته بندی‌ بهتر نامه‌ها، اضافه شده است.

هنوز مشخص نیست که نهایتا طراحی جیمیل به آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید، تغییر پیدا خواهد کرد یا خیر، چرا که گوگل در حال آزمایش این طرح است و شاید بازخوردهای کاربران موجب شود تا غول جستجوی دنیا مجبور به خلق طراحی دیگری شود. اما مشخصا گوگل در تلاش است تا سرویس جیمیل را بهبود بخشد و طراحی آن را دستخوش تغییرات اساسی کند.




منبع
پی سی مرورگر | مرجع دانلود مرورگر و افزونه، شما هم به ما بپیوندید.

İmage
اضافه کردن سپاس پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان