انجمن های تخصصی پی سی مرورگر

نسخه‌ی کامل: مشکل با سایت جیمیل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام
چند روزی هست که وقتی دارم با کروم از جیمیل استفاده می کنم جیمیل قطع میشه البته بقیه سایتا کار میکنن و با IE هم جیمیل باز میشه. بعضی وقتا هم چند بار که رفرش کنم خوب میشه.
کروم آپدیته
ویروسی هم نیستم
سلام دوست عزیز

آیا این مشکل آخریا برای شما بوجود آمده است؟ در نسخه های قبلی کروم هم این مشکل را داشته اید؟
لطفا به صورت Load basic HTML در جیمیل وارد شوید و ببینید آیا این مشکل مجددا رخ می دهد یا خیر.

همونطور که میدونید جیمیل با پورت HTTPS باز میشود و اخیرا در کشورمان با سرعت خیلی کندی مواجه شده و در ورود به جیمیل با مشکلاتی همراه هستیم. در قسمتی از متن اشاره کردید که :
کد:
با IE هم جیمیل باز میشه
به دلیل اینکه در اینترنت اکسپلورر مشکلی نیست و بدون حالت سکوریتی یعنی روی HTTP باز میشود. البته باز هم این دلیل اصلی مشکل شما نیست.
با (استفاده از پ-ر-اکسی یا N/پی/V) هم امتحان کنید آیا این مشکل همواره وجود دارد یا خیر.
روش دیگری هم که به شما پیشنهاد میکنم، در صورتی که نخواید از (پ-ر-اکسی یا N/پی/V) استفاده کنید، میتونید از برنامه های مدیریت ایمیل استفاده کنید و جیملت رو روی اون برنامه تنظیم کنید تا ارسال و دریافت ایمیلت راحت باشد.

روش زیر را هم امتحان کنید:
تنظیمات در Settings > Show Advanced Settings > Privacy
اکنون به دنبال یک گزینه به نام “Use DNS pre-fetching to improve page load performance” یا “Predict network actions to improve page load performance“ یا مشابه آن بگردید.
تیک این گزینه را بردارید، به نظر می رسد تا حدودی مشکل را رفع میکند. اما دلیل اصلی این مورد نمی باشد. در حالی که من هنوز هم نمی توانم توضیح دقیقی دهم که چرا این اتفاق می افتد.
İmage
در گوگل کروم برای مک، در واقع به دنبال گزینه به نام “Predict network actions to improve page load performance“ بگردید. بنابراین فقط تیک این گزینه را بردارید.
سلام به همگی کسی میدونه چرا گوگل کروم وقتی جیمیل رو وارد می کنیم این شکلی میشه؟؟


İmage
سلام

با کمک یکی از آموزش‌های زیر، کوکی‌ها را در کروم فعال کنید.

آموزش فارسی
آموزش لاتین