انجمن های تخصصی پی سی مرورگر

نسخه‌ی کامل: پاسخ به سوال خوانندگان: آموزش استفاده از Sync
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام
در جواب پرسش یکی از کاربران محترم سایت، تحت عنوان:
نقل قول:
Sync چیست و روش استفاده از آن چگونه است؟

در جواب به ایشان، Sync یا (Synchronize)، به کمک این سرویس شما همیشه قادر خواهید بود به اطلاعاتی که در مرورگر خود ذخیره می‏کنید، در هر کجا دسترسی داشته باشید. اپرا لینک بوکمارک‏ها و دیگر اطلاعات مرورگرتان را همه جا قابل دسترسی می‏کند. می‏توانید اطلاعات مرورگر خود را با کامپیوتر خانه، محل کار و حتی مرورگر Opera Mini بر روی گوشی موبایل خود همگام‏سازی (Synchronize) نمایید. حتی می‏توانید زمانی که از مرورگرهای دیگر استفاده می‏کنید با وارد شدن به نسخه‏ی تحت وب سرویس اپرا لینک به اطلاعات مرورگر خود دسترسی داشته باشید.

İmage

اپرا لینک اطلاعات :

بوک‏مارک ها
تماس‏های سریع (Speed Dials)
نوار شخصی (Personal Bar)
یادداشت ها
آدرس های تایپ شده در نوار آدرس
جستجو‏های سفارشی

شما را با دیگر نرم‏افزار‏های دسکتاپ و موبایل اپرا همگام‏سازی می‏کند.

با یک بار وارد شدن به این سرویس توسط مرورگر اپرا، به صورت خودکار اطلاعات شما همگام‏سازی می‏شود. همچنین شما می‏توانید مشخص کنید که چه بخش‏هایی همگام سازی شوند.

چگونه از اپرا لینک استفاده کنیم؟


۱- از مسیر Tools > Opera Link Synchronization گزینه‏ی Enable Synchronization را انتخاب کنید. اگر قبلا در این سرویس ثبت نام کرده اید گزینه‏ی I already have an account را انتخاب کنید. در غیر این صورت اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و به مرحله‏ی بعدی بروید.
۲- در این قسمت می‏توانید مشخص کنید که کدام یک از اطلاعات مرورگر شما همگام‏سازی شود.

İmage

۳- به این ترتیتب عملیات همگام‏سازی آغاز می شود و آیکون سبز رنگی در نوار وضعیت دیده می شود .این سرویس به طور منظم اطلاعات حساب شما را با مرورگرتان و بالاعکس همگام‏سازی می‏کند.
در صورتی که خواستید به این اطلاعات از طریق وب و یا مرورگرهای دیگر دسترسی داشته باشید، می‏توانید به این آدرس مراجعه کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را برای ورود وارد کنید.
از این پس نیازی نیست نگران از دست دادن بوک‏مارک ها، یادداشت و یا دیگر اطلاعات مرورگرخود باشید. زیرا همیشه یک نسخه پشتیبان از آنها بر روی سرورهای قدرتمند اپرا نگهداری می شود و این اطلاعات در هر زمان می توانند روی مرورگر شما بارگذاری شوند.


İmage البته قبلا مطلبی در این باره تحت عنوان: دسترسی به اطلاعات مرورگر اپرا، در هر زما ، در هر مکان، با OPERA LiNK در پی سی مرورگر منتشر شد.
مرسی ممنونم