انجمن های تخصصی پی سی مرورگر
انتشار یک آپدیت جدید برای ESET Smart Security 6 - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی پی سی مرورگر (https://p30mororgar.ir/forum)
+-- انجمن: نرم افزار (https://p30mororgar.ir/forum/forum-158.html)
+--- انجمن: اخبار نرم افزار (https://p30mororgar.ir/forum/forum-168.html)
+--- موضوع: انتشار یک آپدیت جدید برای ESET Smart Security 6 (/thread-314.html)



انتشار یک آپدیت جدید برای ESET Smart Security 6 - Admin - 03-21-2013

İmage
شرکت امنیتی ESET به تازگی یک بروز رسانی جدید برای بسته امنیتی پیشرفته خود یعنی ESET Smart Security 6 منتشر کرده است. پس از نصب این بروز رسانی، نسخه ی این بسته امنیتی به ۶٫۰٫۳۱۴٫۰ تغییر خواهد کرد. به صورت کلی در این بروز رسانی برخی مشکلات حل شده اند و همچنین قابلیت SysRescue نیز در ویندوز ۸ پیشرفت های قابلیت توجهی داشته است. اگر نمی دانید SysRescue چیست باید به شما بگوییم که قابلیتی است که با استفاده از آن می توانید از طریق یک DVD و یا فلش دیسک، کامپیوترهای آلوده را اسکن کرده و بدافزارهای پیدا شده را پاکسازی کنید.
اما از مشکلاتی که در این نسخه برطرف شده اند باید به اشکالاتی که در بخش ضد سرقت ( Anti Theft ) وجود داشت اشاره کنیم. در برخی مواقع این بخش به درست عمل نمی کرد و اسکرین شات های تهیه شده را ارسال نمی کرد.
همچنین نسخه قبلی Smart Security 6 مشکلی هم با نرم افزار مدیریت ایمیل شرکت مایکروسافت یعنی Outlook داشت که این مشکل نیز مربوط به پلاگین این بسته امنیتی می شد و موجبات بروز کرش های گاه و بیگاه آوت لوک را پدید می آورد.
برنامه نویسان شرکت ESET به کاربران گوشزد می کنند که اگر کاربر ویندوز ۷ هستید به ویندوز ۸ مهاجرت کنید. چون تجربه کاربری بهتری از بسته امنیتی Smart Security 6 خواهید داشت.
به منظور دریافت آخرین نسخه ESET Smart Security 6 می توانید از لینک زیر استفاده کنید.