کلمات کلیدی: مقررات, قوانین, استفاده, از, سایت, انجمن, ها,

مقررات و قوانین استفاده از سایت و انجمن ها
زمان کنونی: 04-19-2024، 06:07 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Admin
آخرین ارسال: Admin
پاسخ 1
بازدید 17213

امتیاز موضوع:
  • 72 رأی - میانگین امتیازات: 2.72
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقررات و قوانین استفاده از سایت و انجمن ها
#1
قوانین انجمن

عضویت در این انجمن رایگان میباشد! در زیر قوانین این انجمن شرح داده شده است ...

معرفی:

انجمن های تخصصی پی سی مرورگر , مكاني براي بحث و تبادل نظر با هزاران كاربر فارسي زبان با محور موضوعات : نرم افزارها و برنامه های آموزشی و سایر موضوعات علمی مرتبط است که هدف اصلی آن ایجاد فضای آموزشی و افزایش علم و آگاهی کاربران ایرانی میباشد.
کلیه موضوعات بصورت طبقه بندی شده ارایه شده و همه کاربران میتوانند با توجه به قوانین به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مطرح شده بپردازند.
عضویت در این انجمن برای همه افراد بصورت رایگان امکان پذیر است.

گروه های کاربری:

مدیران سایت: به عنوان مالکین و گردانندگان اصلی انجمن ها ، قوانین و سیاسیت های کلی انجمن را تعیین و بر فعالیت همه گروه های کاربری و بخش ها مختلف انجمن نظارت دارند.

سرپرست سایت: به عنوان نماینده مدیران سایت با دسترسی مدیریتی به همه انجمن ها ، نظارت کلی بر انجمن ها داشته و هماهنگی های احتمالی با مدیران را انجام میدهند.

مدیران انجمن: به عنوان مسئول اصلی هر انجمن ، وظیفه تعیین قوانین برای انجمن خود ، نظارت و هدایت مباحث و بحث ها و احیانا حذف ویرایش یا انتقال بحث ها انجمن خود را بر عهده دارند . کلیه کاربران فعال توسط مدیران انتخاب میشوند.

ناظمان انجمن: به عنوان دستیار مدیران و بر اساس وظایف و دسترسی های تعیین شده در انجام امور مدیریتی هر انجمن به مدیران کمک میکنند.

کاربران: عضویت در انجمن های پی سی مرورگر رایگان بوده و هر شخص بعد از عضویت در انجمن ها میتواند به عنوان کاربر از کلیه امکانات ارایه شده در این انجمن استفاده کند. فعالیت در این انجمن برای کاربران منوط به رعایت کلیه قوانین تعیین شده توسط مدیران این وب سایت میباشد.

:نکات مهم:

منع فعالیت تبلیغاتی:
هر گونه فعالیت تبلیغاتی در این انجمن بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعاً برخورد خواهد شد.

هر گونه پست و مبحث تبليغاتي غير مجاز بوده و نويسنده براي هميشه محروم خواهد شد!

هرگونه فعالیت بصورت خرید و فروش یا به اشتراک گذاری کالاهای فیزیکی بر خلاف قوانین میباشد.

ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شدیداً برخورد خواهد شد.

از قرار دادن تبلیغ سایت، محصول و خدمات خود در امضا جدا‍ً خودداری کنید در غیر این صورت امضای شما پاک خواهد شد و در موارد تکرار این عمل توسط کاربر دسترسی وی به امضا قطع خواهد شد. تشخیص غیر قانونی بودن یک امضا بر عهده مدیران است.

منع فعالیت سیاسی:
هر گونه فعالیت سیاسی بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعاً برخورد خواهد شد.

زبان فارسی:
زبان اصلی این انجمن فارسی است ، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان پینگلیش استفاده نکنید.


قوانین عمومی:

1- تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.

2- کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

3- عنوان مبحث باید به خودی خود نشانگر محتوا و گفتگوی های مبحث باشد. لطفا در هنگام ایجاد مبحث به این نکته توجه کنید تا مبحث شما بیشتر مورد توجه سایر کاربران قرار گیرد . از ایجاد مبحث هایی با عناوین: کمک، کمک فوری، خیلی مهم و سایر عناوین عمومی جدا خودداری کنید...

4- در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود، حتماً نام وي را ذکر نماييد.

5- لطفا در هنگام مطرح کردن سوالات خود، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمنهاي نامتناسب با سوالتان خودداري نماييد.

6- لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد، آنها را در چندين موضوع جداگانه مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک موضوع خودداري فرماييد.

7- لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد. لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکيداً خودداري فرماييد.

8- لطفا در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن مبحث ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک مبحث عمومي باز کنيد.

9- از نوشتن يك سوال و يا يك نامه در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون شماره 5 انجمن مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنيد.

فعالیت های ممنوعه:

10- لطفا در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي ایران احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست جلوگيري كنيد كه در اين صورت، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

11- هر گونه فعالیت (ارسال پست، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد!

12- هر گونه بی احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
در صورت تکرار قانون شکنی ، فحاشی و زیر پا گذاشتن قوانین سایت در جهت تخریب جو انجمن و توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی؛ حق شکایت از شخص یا گروه خاطی و پیگیری قضایی، برای این سایت محفوظ است.

13- ما با افراد متخلف و اخلالگر ( spammer ) برخورد خواهیم کرد و خواهان حضور این قبیل افراد در بین خود نیستیم! تیم پی سی مرورگر خوشحال خواهد شد تا هر روز بر عضو های دائمی و فعالش افزوده شود و برای کاربرانی که با هدف اشتراک گذاری علم و دانش در سطح وب فعالیت می کنند، ارزش و اعتبار قائل می شود.

14- از پرداختن به مسايل حاشيه اي انجمن و دخالت در نحوه مديريت جدا خودداري كنيد.

15- در صورتي كه تشخيص داده شود فعاليت هاي يك كاربر بر خلاف قوانين يا مصالح انجمن بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را دنبال ميكند، بدون تعارف دسترسي وي براي هميشه قطع خواهد شد!

16- تا اطلاع ثانوی بحث در مورد ف ی ل ت ر ی ن گ ، ف ی ل ت ر ش ک ن ـ پ ر و ک س ی در كليه انجمن ها ممنوع ميباشد.

17- لطفا از ليست كردن سايت هاي كرك - سريال - وارز جدا خودداري كرده و مستقيما به آنها لينك فعال ندهيد.

18- هر گونه پست و مبحث تبليغاتي غير مجاز بوده و نويسنده براي هميشه محروم خواهد شد!

19- هرگونه فعالیت بصورت خرید و فروش یا به اشتراک گذاری کالاهای فیزیکی بر خلاف قوانین میباشد.

20- ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شدیدا برخورد خواهد شد.

21- از قرار دادن تبلیغ سایت، محصول و خدمات خود در امضا جدا خودداری کنید در غیر این صورت امضای شما پاک خواهد شد و در موارد تکرار این عمل توسط کاربر دسترسی وی به امضا قطع خواهد شد. تشخیص غیر قانونی بود یک امضا بر عهده مدیران است.

22- کپی کردن مطالب سایر سایت ها صرفا به بهانه معرفی یک سایت یا انجمن به عنوان منبع بر خلاف قوانین بوده و به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد.

23- ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها، وبلاگ های و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین بوده و بنا به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد.

24- هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک "شناسه ی کاربری" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد!

25- در صورت مشاهده مباحث و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق لینگ گزارش (İmage ) اطلاع دهید.

26- چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران و همکاران سایت است. کاربران میتوانند توسط پیغام خصوصی اشکالات و ... را با مدیریت در میان بگذارند.

27- انجمن پی سی مرورگر یک انجمن تخصصی است، رفتار توهین و تحقیر آمیز، رفتار های کودکانه، کل کل و بحث و جدل های بی منطق، دعوا های شخصی و ... در آن جایی ندارد!

رفع مسئولیت:

28- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند، چك نماييد.

29- براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت.

30- مديران و همكاران دسترسي هاي لازم براي ويرايش و پاك كردن مباحث و پست ها و محدود كردن كاربران خاطي را دارند و کاربران اجازه مواخذه مدیران را در مورد فعالیتشان نداشته و این وظیفه مدیر ارشد و مدیر سایت میباشد.

31- مسئوليت مطالب ارسال شده توسط کاربران و حتی مدیران و همکاران سایت به عهده خود ايشان مي باشد و به هيچ وجه نظر و يا مطلب صاحبان سايت نمي باشد. این یک امر بدیهی بوده و ماهیت سایت های گفتگو این طور اقتضا میکند.

32- مدیران سایت به هیچ وجه در مسائل و دعوا های کاربران دخالت نخواهند کرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و باید بیرون از محیط انجمن به دعوای خودشان رسیدگی کنند و از آوردن دعوا به مبحث ها و پست ها به شدت پرهیز کنند در غیر این صورت به آنها اخطار داده خواهد شد و در تکرار این کار با آنها برخورد خواهد شد.

گروه های اجتماعی و پرفایل های کاربران:

33- کلیه قوانین کلی انجمن مشمول گروه های اجتماعی و پروفایل کاربران نیز میشود.

34- از ایجاد و شرکت در گروه هایی که هیچ هدفی را دنبال نمیکنند و صرفا محلی برای ارسال مطالب بی ارزش ( اسپم ) هستند جدا خودداری کنید. در صورت مشاهده علاوه بر حذف گروه، با سازنده و گردانندگان گروه نیز برخورد خواهد شد.

35- سازنده و ایجاد کننده گروه، مسئول اصلی گروه بوده و در صورت منحرف شدن یا فعالیت نا متعارف، ضمن بسته شدن گروه با سازنده گروه نیز برخورد خواهد شد ( بر اساس تشخیص مدیریت )

36- با توجه به ارایه امکان تایید پست و نظر دیگران در پروفایل های شخصی، از تایید پست های خلاف قوانین، توهین آمیز، تبلیغاتی و ... جددا خودداری کنید . در صورت مشاهده اینگونه موراد ( بدون تایید پست مربوطه ) موضوع را توسط لینک " گزارش تخلف " اطلاع دهید تا با فرد خاطی برخورد لازم انجام گیرد.

قوانین اختصاصی:
37- ممکن است هر انجمن برای خود قوانین و مقررات خاص خود را داشته باشد. در هنگام فعالیت قوانین و مقررات خاص آن انجمن را در نظر داشته باشید.

سایر توضیحات:

اخطارها
در صورتی کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان داده و رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن ها شود، مدیران میتوانند به منظور یاد آوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی اخطار دهند . اخطار ها میتوانند بصورت کارت زرد یا کارت قرمز داده شوند.

اخراج ها
در صورتی که کاربران بدون توجه به اخطار ها و تذکرات صادره به رفتار غیر قانونی خود ادامه دهند ، مدیران میتوانند کاربر را بر اساس نوع رفتار بصورت مدت دار یا برای همیشه از سایت اخراج کنند. در صورت اخراج کاربر از انجمن برای همیشه، امکان بازگشت مقدور نمیباشد .

اميدواريم در كنار هم بتوانيم انجمن هايي را كه مورد پسند همه هست بسازيم تا همه كاربران بتوانند از مطالب موجود در آن نهايت استفاده را ببرند.
ساعات خوش و همراه با موفقیت را برای تمام شما عزیزان آرزومندیم.

با تشكر فراوان
گروه پی سی مرورگر
پی سی مرورگر | مرجع دانلود مرورگر و افزونه، شما هم به ما بپیوندید.

İmage
اضافه کردن سپاس پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان