پی سی مرورگر

!آنلاین، بدون نگرانی، مرورگر خود را امروز به‌روزرسانی کنید

تغییر دادن پیش فرض مرورگر گوگل کروم

Admin20 اکتبر 2012 آموزش‌های گوگل کروم گوگل کروم

مسلما همه شما هم مثل من به داشتن یک مرورگر روی ویندوزتان قانع نیستید و حتما حداقل بیش از یک مرورگر روی سیستمتان نصب کرده اید. چون در بعضی مواقع عملکرد یک مرورگر دچار اختلال میشود و در این حال مرورگرهای دیگر به کمک ما می آیند. اما با وجود نصب کردن چند مرورگر همیشه از یکی به عنوان مرورگر پیش فرض استفاده می کنیم. شاید برای بعضی ها معنای مرورگر پیش فرض گنگ باشد. این طور مثال میزنم : مرورگر پیش فرض ( Default Browser ) مرورگری است که هنگامی که شما صفحات اینترنتی ای که قبلا آنها را ذخیره کرده اید باز می کنید آن صفحات با آن مرورگر باز می شود. یعنی فرقی نمی کند که یک صفحه اینترنتی را با چه مرورگری مشاهده و ذخیره کرده اید. وقتی شما آن صفحه ذخیره شده روی کامپیوتر را می خواهید باز کنید آن صفحه با مرورگر پیش فرض باز می شود.

 

برای تعیین مرورگر گوگل کروم به عنوان مرورگر پیش‌فرض مراحل زیر را انجام دهید:

1. مرورگر کروم را اجرا نمایید، در پنجره اصلی مرورگر در گوشه بالا و سمت راست شبیه به تصویر زیر با کلیک برروی آیکن Customize and control Google Chrome81 چگونه Scroll bar قدیمی کروم را باز گردانیم؟ Customize and Control Google Chrome وارد بخش تنظیمات (Settings) کروم شوید.

01chrome Pop up Ads چگونه Scroll bar قدیمی کروم را باز گردانیم؟

2. در انتهای پنجره Settings و در بخش Default browser شبیه به تصویر زیر برروی دکمه‌ی Make Google Chrome my default browser کلیک کنید.

Default-Browser-01ch

3. مرورگر کروم به عنوان مرورگر پیش‌فرض ویندوز قرار داده می‌شود.

توجه:
در ویندوز 8 و 8.1 پس از انجام مراحل بالا، پنجره‌ی زیر باز می‌شود، برروی Google Chrome کلیک کنید تا مرورگر کروم به عنوان مرورگر پیش‌فرض ویندوز قرار بگیرد.

Default-Browser-02che

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

مرجع دانلود مرورگر و افزونه حقوق مطالب، تصاوير و طرح قالب براي سايت p30mororgar محفوظ است.
.Copyright © 2012-2024 p30mororgar.ir All rights reserved
پي‌سي‌مرورگر حامي خليج فارس