پی سی مرورگر

!آنلاین، بدون نگرانی، مرورگر خود را امروز به‌روزرسانی کنید

تنظیمات کاربردی کروم

Admin20 نوامبر 2012 آموزش‌های گوگل کروم گوگل کروم

در بین مرورگرهای پیشرفته، گوگل کروم دارای امتیازات و ویژگی هایی است که در سایر مرورگرهای رقیب وجود ندارد. برای مثال در کروم به راحتی می توانید به هر تعداد که مایل باشید صفحه خانگی ایجاد کنید. یا اینکه بدون نیاز به هیچ افزونه ای صفحات وب را ترجمه شده مشاهده کنید. در ادامه با تعدادی از قابلیتهای کروم آشنا می شوید که با بکارگیری از آنها کار با این مرورگر را برایتان دلپذیرتر می سازد.

غیرفعال کردن مترجم کروم

سرویس مترجم کرومبصورت پیشفرض فعال است و زمانی که یه صفحه ای با زبان های خارجی می روید در بالای صفحه پیشنهاد می شود صفحه ترجمه شود. اما در صورتی که باز شدن مداوم این پنجره شما را آزار می دهد می توانید آن را غیرفعال کنید. برای این کار عبارت زیر را در مرورگر خود وارد کنید:

chrome://chrome/settings

سپس عبارت ” زبانها ” را در کادر جستجوی تنظیمات وارد کنید. به بخش تنظیمات زبان منتقل می شوید و در اینجا باید تیک گزینه ” پیشنهاد ترجمه صفحاتی که به زبان من نیستند ” را بردارید. از این پس درخواست ترجمه صفحات وب را مشاهده نخواهید کرد.انتخاب صفحه خانگی در کروم

برای ایجاد صفحه خانگی در مرورگر گوگل کروم در بخش تنظیمات کروم به شاخه ” هنگام شروع به کار ” (On Startup) رفته و در مقابل گزینه “یک صفحه یا صفحاتی خاص را باز می‌کند” بر روی “تنظیم صفحات” کلیک کنید. در پنجره باز شده آدرس سایت مورد نظر برای صفحه خانگی را وارد کنید. البته بصورت پیشفرض دکمه صفحه Home در کروم غیرفعال است. برای فعال کردن آن به شاخه “ظاهر” رفته و گزینه “نمایش دکمه صفحه اصلی” را تیک دار کنید.

در پایان اگر می خواهید در هنگام شروع به کار گوگل کروم یک یا چند سایتی که بعنوان صفحه خانگی انتخاب کرده اید باز شوند باید در همان شاخه Startup گزینه سوم را تیک بزنید.

نمایش حافظه کروم

اگر کروم در زمان اجرا خیلی کند شده باشد ممکن است برخی افزونه ها عامل این مشکل باشند. شما می توانید حافظه کروم را در یک صفحه مشاهده کنید که در آن میزان بکارگیری از حافظه سیستم توسط افزونه ها و سایر برنامه ها را مشاهده کنید. برای این کار عبارت ” about:memory ” را در نوار آدرس وارد کرده و جستجو کنید.

 

:: اگر به لینک غیر فعالی برخوردید یک دیدگاه ارسال کنید تا ظرف چند ساعت فایل دوباره آپلود بشود ::

راهنمای دانلود

1– جهت دریافت فایل های سایت حتما از نرم افزار IDM یا نرم افزار های مشابه استفاده نمایید.

2– جهت خارج کردن فایل های از حالت فشرده از نرم افزار WINRAR استفاده نمایید

3– با ثبت نظر خود میزان رضایت خود را از سایت و مطلب اعلام کنید

4– در صورت خرابی لینک دانلود مشکل را در قسمت نظرات همان پست اعلام کنید تا 48 ساعت بعد همکاران ما رسیدگی میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

مرجع دانلود مرورگر و افزونه حقوق مطالب، تصاوير و طرح قالب براي سايت p30mororgar محفوظ است.
.Copyright © 2012-2024 p30mororgar.ir All rights reserved
پي‌سي‌مرورگر حامي خليج فارس