پی سی مرورگر

!آنلاین، بدون نگرانی، مرورگر خود را امروز به‌روزرسانی کنید

نگاهی به قابلیت های جدید گوگل کروم 28

Admin11 جولای 2013 اخبار گوگل کروم گوگل کروم

chrome goooyait1 حل مشکل کرش کردن کروم در ویندوز ۸ ( حالت مترو )

شرکت گوگل دیروز نسخه ۲۸ مرورگر کروم را منتشر کرد و کاربرانی فعلی این مرورگر به صورت اتوماتیک بروزرسانی مربوطه را دریافت خواهند کرد. این نسخه برای سیستم عامل های ویندوز، مک و سیستم عامل کروم منتشر شده است.

بیشتر بهبودهای این نسخه مربوط به رفع آسیب پذیری های امنیتی می شوند. گرچه نسخه ۱۱٫۸ فلش پلیر نیز به صورت مجزا در این مرورگر قرار داده شده است. در نسخه مخصوص ویندوز قابلیت دیگری که مربوط به پیام های اطلاع رسانی ( Richer Notification ) می باشد اضافه شده است. این قابلیت از اواخر ماه می تا کنون در کانال بتا قرار داشت. توسعه دهندگان کروم وعده داده اند که این قابلیت به زودی در نسخه مک نیز قرار خواهد گرفت.

قابلیت Richer Notifications به اپلیکیشن ها و افزونه های کروم این امکان را می دهد تا پیام های خود را خارج از پنجره مرورگر به کاربران نشان دهند. این قابلیت به اپلیکیشن یا افزونه مورد نظر این اطمینان را می دهد که کاربر پیام مورد نظر را دیده است. همچنین در این پیام ها از متون فرمت شده و تصاویر پشتیبانی خواهد شد و حتی کاربران می توانند به این پیام ها واکنش نشان دهند.

اما نگاهی داشته باشیم به بهبودهای امنیتی کروم در نسخه ۲۸٫ این نسخه از نقطه نظر امنیتی بسیار پربار است. چون تعداد زیادی از آسیب پذیری های امنیتی برطرف شده اند.

یک آسیب پذیری امنیتی با درجه خطر بحرانی در این نسخه توسط آقای کالین پین کشف شده است که گوگل به منظور قدردانی، ۶۲۶۷ دلار به این متخصص امنیت تقدیم کرده است. مشکل امنیتی بعدی نیز که در بخش Sign-in و همسان سازی مرورگر کروم وجود داشت توسط آقای آندری لابونتس کشف شد. وی همچنین چندین حفره امنیتی با درجه خطر متوسط را نیز کشف کرد که گوگل ۲۱۵۰۰ دلار نیز به ایشان اهدا نمود. دو آسیب پذیری باقی مانده نیز توسط فردی به نام miaubiz کشف شد و مبلغ ۳۰۰۰ دلار نیز به ایشان تعلق گرفت.

حال باید ببنیم که گوگل با این همه هزینه ای که صرف تامین امنیت مرورگر خود می کند تا چه اندازه به هدف خود که حفاظت از کاربران است نزدیک می شود.

arrow down دانلود کروم Google Chrome 28.0.1500.71 دانلود نسخه ۲۸ مرورگر کروم

:: اگر به لینک غیر فعالی برخوردید یک دیدگاه ارسال کنید تا ظرف چند ساعت فایل دوباره آپلود بشود ::

راهنمای دانلود

1– جهت دریافت فایل های سایت حتما از نرم افزار IDM یا نرم افزار های مشابه استفاده نمایید.

2– جهت خارج کردن فایل های از حالت فشرده از نرم افزار WINRAR استفاده نمایید

3– با ثبت نظر خود میزان رضایت خود را از سایت و مطلب اعلام کنید

4– در صورت خرابی لینک دانلود مشکل را در قسمت نظرات همان پست اعلام کنید تا 48 ساعت بعد همکاران ما رسیدگی میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

مرجع دانلود مرورگر و افزونه حقوق مطالب، تصاوير و طرح قالب براي سايت p30mororgar محفوظ است.
.Copyright © 2012-2024 p30mororgar.ir All rights reserved
پي‌سي‌مرورگر حامي خليج فارس