پی سی مرورگر

!آنلاین، بدون نگرانی، مرورگر خود را امروز به‌روزرسانی کنید

نمایش وضعیت دانلودهای مرورگر اج در بخش اعلانات ویندوز اضافه شد

Admin26 مارس 2016 اخبار اینترنت اکسپلورر اخبار مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت

enable-the-favorites-bar-edge-browser

مایکروسافت شب گذشته بیلد ۱۴۲۹۵ ویندوز ۱۰ موبایل و دسکتاپ را برای اینسایدر های دسته ی Fast منتشر کرد. این بلید تعداد بسیار زیادی از باگ ها و مشکلات بیلد قبلی رداستون را برطرف کرد، بیلد ۱۴۲۹۵ ویندوز ۱۰ موبایل علاوه بر گوشی های جدید مایکروسافت، برای گوشی هایی که اخیرا ویندوز ۱۰ موبایل رسمی را نیز دریافت کرده بودند، از طریق برنامه ی ویندوز اینسایدر در دسترس قرار گرفت. در خبر پیشین اعلام کردیم که قابلیت های جدیدی به بخش اعلانات کرتانا اضافه شده است و کرتانا ازین پس می تواند اعلانات از دست رفته در تلفن همراه شما و همچنین ضعیف شدن باتری را به شما اطلاع دهد.

به نظر می رسد تغییرات اعمال شده پس از این بروزرسانی به همین جا خلاصه نمی شود و حال خبر رسیده است که قابلیت جدیدی به بخش اعلانات ویندوز ۱۰ اضافه شده است، به این معنا که ازین پس کاربر می تواند با مراجعه به بخش اعلانات ویندوز از وضعیت دانلودها توسط مرورگر اج را با خبر شود، البته این ویژگی تنها به شما اعلام خواهد کرد که دانلود شما به اتمام رسیده است یا خیر.

edge-notifications

این ویژگی های کوچک تنها توسط کاربران اعلام شده است و مایکروسافت از آنها صحبتی به میان نیاورده است با این حال باید صبر کرد تا دید چه تغییرات دیگری پس این بروزرسانی اعمال شده است، اگر شما نیز با تغییری مواجه شدید به ما اطلاع دهید.

 

 

 

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

مرجع دانلود مرورگر و افزونه حقوق مطالب، تصاوير و طرح قالب براي سايت p30mororgar محفوظ است.
.Copyright © 2012-2024 p30mororgar.ir All rights reserved
پي‌سي‌مرورگر حامي خليج فارس